
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Információk
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a LANDRIANO Kft. valamennyi, a www.landriano.hu honlapon (a továbbiakban: Webáruház) elérhető és megvásárolható, magyarországi forgalomba hozott árucikkére érvényesek.
A LANDRIANO Kft. semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát, jelen dokumentum iktatásra nem kerül, kizárólag elektronikus formában jön létre. A Webáruház használatával, illetve a regisztrációval Ön, mint vásárló (a továbbiakban: Vásárló) elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket.
A LANDRIANO Kft. kijelenti, hogy Magyarországon szabályszerűen bejegyzett gazdasági társaság.
Vásárló az a természetes személy vagy jogi személy lehet, aki a jelen szerződési feltételeket elfogadja, azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el, betöltötte a 18. életévét, és gazdasági tevékenységet folytató szervezetként jár el. Az Eladó kizárólag adószámmal rendelkező jogi személyeket, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságokat, egyéni vállalkozókat, valamint egyéb gazdasági tevékenységet folytató szervezeteket szolgál ki.
Az Eladó magánszemélyeket – ideértve az adószámmal nem rendelkező természetes személyeket – nem szolgál ki, velük szerződést nem köt, és számukra értékesítést nem teljesít.
A www.landriano.hu webcímen történő megrendeléssel a jelen Általános Szerződési Feltételekkel szerződés jön létre a LANDRIANO Kft. mint eladó (továbbiakban: Eladó) és a megrendelést leadó személy, mint vásárló (továbbiakban: Vásárló) között.
Az Eladó adatai:
Név: LANDRIANO Kft.
Székhely, iroda és raktár: 5100 Jászberény, Jásztelki út 75.
Adószám: 25495393-2-16
E-mail:
A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
A Vásárló a megrendelés során a szerződés teljesítéséhez, különösen a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat adja meg. Az Eladó a megadott adatok alapján teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A Vásárló köteles valós adatokat megadni. A hibás vagy téves adatszolgáltatásból eredő károkért kizárólag a Vásárló felel, az Eladó felelősségét kizárja. Az Eladó jogosult a nyilvánvalóan hibás vagy valótlan adatokat tartalmazó regisztrációt törölni.
A termékek lényeges tulajdonságait és tájékoztató jellegű árait az Eladó a termékek adatlapján tünteti fel. A weboldalon megjelenő árak nem minősülnek az Eladó részéről tett kötelező érvényű ajánlatnak. Az árak forintban értendők és nem tartalmazzák az általános forgalmi adót és nem tartalmazzák a szállítás költségét.
Az Eladó fenntartja a jogot a weboldalon feltüntetett árak és egyéb adatok – így különösen elírásból, technikai hibából vagy hibás ármegjelölésből eredő – javítására. Amennyiben a weboldalon feltüntetett ár hibás, az Eladó jogosult a megrendelést visszautasítani vagy törölni, amelyről a Vásárlót elektronikus úton értesíti. A Vásárló ilyen esetben nem jogosult a hibás áron történő teljesítés követelésére.
A termék végleges vételára minden esetben az Eladó által a megrendelést követően megküldött díjbekérőn, előlegszámlán vagy számlán feltüntetett összeg. A szerződés az Eladó írásbeli visszaigazolásával, illetve a díjbekérő vagy számla megküldésével jön létre.
Az árak a beszállítói árak, készletinformációk vagy árfolyamváltozások függvényében a megrendelés visszaigazolásáig előzetes értesítés nélkül módosulhatnak.
A Vásárló a kiválasztott termékeket a kosárba helyezi, majd a megrendelési folyamat során kiválasztja a fizetési és szállítási módot. A megrendelés véglegesítésével a Vásárló kijelenti, hogy az ÁSZF-et megismerte és elfogadja.
A szerződéskötés nyelve: magyar.
Az Eladó jogosult a Vásárlóval a megrendelés pontosítása érdekében e-mailben vagy telefonon kapcsolatba lépni.
A szállítás várható időpontjáról az Eladó e-mailben vagy sms-ben értesíti a Vásárlót. A szállítás futárszolgálattal vagy az Eladó saját kiszállításával történik, a rendelés jellegétől függően.
A Vásárló köteles az árut átvételkor ellenőrizni. Sérülés vagy hiány esetén köteles jegyzőkönyvet felvetetni, ellenkező esetben az Eladó a későbbi reklamációt nem köteles elfogadni.
Amennyiben a kézbesítés a Vásárló hibájából hiúsul meg, az ezzel kapcsolatos többletköltségeket a Vásárló viseli.
A Vásárló a termék ellenértékét az alábbi módokon egyenlítheti ki:
– banki átutalás az Eladó által megküldött díjbekérő vagy számla alapján.
Az Eladó a termék tulajdonjogát a teljes vételár kiegyenlítéséig fenntartja.
A Vásárló jogosult a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási jog nem gyakorolható az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvében, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott kivételek esetén.
Az elállási jog gyakorlását a Vásárló köteles írásban – e-mailben vagy postai úton – bejelenteni az Eladó részére. Amennyiben a Vásárló a termék ellenértékét már megfizette, az Eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követően, legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Vásárló által megadott bankszámlára.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésével kapcsolatos költségek a Vásárlót terhelik. Az Eladó jogosult a termék használatából eredő értékcsökkenést a Vásárlóra hárítani.
A Vásárló köteles a terméket saját költségén az Eladó 5100 Jászberény, Jásztelki út 75. szám alatt található raktárába visszajuttatni.
Az Eladó kizárólag abban az esetben köteles a terméket visszavenni, ha azt a Vásárló az eredeti csomagolásban, sérülésmentes állapotban szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket a Vásárló használta, és az nem kerül hiánytalan, sérülésmentes állapotban visszaszolgáltatásra, az Eladó jogosult a termék átvételét megtagadni, illetve a használatból eredő értékcsökkenést a Vásárlóra terhelni.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg. A hatályos jogszabályok értelmében a jótállási és garanciális kötelezettség, valamint az alkatrészellátási felelősség a termék forgalmazóját terheli.
Hibás teljesítés esetén az Eladó a hivatkozott kormányrendeletben meghatározott termékek vonatkozásában jótállásra köteles. A jótállás keretében a Vásárló – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A kötelező jótállás időtartama 1 év.
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól kizárólag abban az esetben mentesül, ha bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett. A jótállási igény érvényesítésének feltétele a jótállási jegy bemutatása, azonban a jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a Vásárló részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettség fennállását.
Ugyanazon hiba tekintetében kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyidejűleg, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, azonban a Vásárlót a jótállásból eredő jogok a jogszabályban meghatározott egyéb jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Az Eladó jogosult a Vásárló által bejelentett hibát szakszervizzel megvizsgáltatni. Amennyiben a vizsgálat megállapítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használatból ered, a javítás költsége a Vásárlót terheli.
Az Eladó nem felel az internetes rendszerhibákból, technikai meghibásodásokból eredő károkért, továbbá jogosult megtagadni a kiszolgálást indoklás nélkül és azon Vásárlóktól, akik az ÁSZF-et ismételten megszegik.
Az Eladó a Vásárlók személyes adatait a GDPR és az Infotv. rendelkezéseinek megfelelően kezeli. Az adatkezelés célja a szerződés teljesítése, számlázás és szállítás. Az Eladó a személyes adatokat harmadik fél részére kizárólag a teljesítéshez szükséges mértékben adja át (pl. futárszolgálat).
Webáruházunk célja, hogy a beérkező megrendeléseket minden esetben megfelelő minőségben, a Vásárlók elégedettségét szem előtt tartva teljesítse. Amennyiben a Vásárlónak a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban panasza merül fel, azt jogosult a honlapon feltüntetett telefonszámon, e-mail címen vagy írásban, postai úton bejelenteni.
Az Eladó a szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálja, és szükség szerint intézkedik annak orvoslásáról. Amennyiben a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárló részére átadja.
Az írásban benyújtott panaszt az Eladó legkésőbb 30 napon belül írásban megválaszolja, és elutasítás esetén döntését részletesen megindokolja. A panaszról készült jegyzőkönyvet, valamint a válasz másolati példányát az Eladó öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságok részére kérésre bemutatja.
Tájékoztatjuk a Vásárlót, hogy amennyiben panaszát az Eladó elutasítja, jogosult hatósági vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezni.
A fogyasztóvédelmi hatósági eljárásra vonatkozóan a 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján közigazgatási hatósági ügyekben első fokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei a következő linken találhatók: http://jarasinfo.gov.hu.
A Vásárló panaszát az
Az Eladó jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására. A megrendelésre mindig a megrendelés időpontjában hatályos ÁSZF vonatkozik.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései irányadók.
Elérhetőségek:
LANDRIANO Kft.
5100 Jászberény, Jásztelki út 75.
E-mail: